Hjælp til Netbank

De mest almindelige spørgsmål:

 

FAQ - dokumenter

Vi har herudover samlet en række FAQ (spørgsmål & svar), som du måske kan have glæde af:

Sikkerhed

Her kan du læse mere om:

 

Hotline

Har du spørgsmål eller problemer?

Når du har trykket på 'LOG PÅ' og valgt enten 'Netbank Privat' eller 'Netbank Erhverv', åbnes et nyt vindue med den åbne del af Netbank. Du kan herefter logge dig på i venstre side.

Prøv at kigge på de mest almindelige problemer (og løsninger) øverst på siden.

Har du herefter spørgsmål, så kontakt Hotline:

  • E-mail: hotline@landbobanken.dk
  • Telefon: 70 23 11 66
  • Chat med os i Hotlines åbningstider (knappen nedenfor er grøn, når chatten er åben):

Hotlines åbningstider:

Mandag - onsdag: Kl. 9.30 - 16.00
Torsdag: Kl. 9.30 - 18.00
Fredag: Kl. 9-30 - 16.00

Netbanks åbningstider

Netbank har åbent alle dage på året, men har lukket på følgende tidspunkter på døgnet pga. vedligeholdelse:

  • Lukket mandag - lørdag: Kl. 03.00 - 05.00
  • Lukket søndag: Kl. 02.00 - 06.00

Del din skærm med Hotline

Har du problemer med din brug af Ringkjøbing Landbobanks Netbank, kan du give vores Hotline-medarbejdere mulighed for at kigge med på din skærm.

Du skal kun bruge hjælpeprogrammet, når du er i dialog med en af vores Hotline-medarbejdere.

Inden du kan give vores Hotline-medarbejder mulighed for at se med, skal du hente programmet.

Vælg link afhængig af dit styresystem:

 

Når du har hentet programmet, skal du afvente et skærmbillede lignende nedenstående:

Du kan læse mere om produktet på Teamviewers hjemmeside.