Logo
Mobilbank

Mobilbank (tidl. Netbank Privat)

Med Mobilbank kan du få overblik over og styre din økonomi - både i en app og en browser på din computer.

Mange funktioner

Mobilbank indeholder mange nyttige funktioner, som kan gøre det let for dig at klare din daglige økonomi.

  • Du kan skrive til os direkte i app’en.
  • Scan dine indbetalingskort med dit kamera.
  • Indbakke, der samler dine beskeder og dokumenter fra banken.
  • Investeringsoverblik og inspiration til nye investeringer.
  • Administrer dine betalingskort.
  • Overblik over dine værdier.
  • Se dine realkreditlån og regn på konvertering.
  • Se dine forsikringer fra Privatsikring.
  • Få en komplet pensionsoverblik.
  • Administrer dine betalingskort.
  • Kontobevægelser kategoriseres, så du nemt kan følge dit forbrug.
Frihed og overblik

Få hele det økonomiske overblik på din telefon. Det er nemt og samtidig altid ved hånden.

Mobilbank

Flere muligheder med mobilen

Udover Mobilbank har du mulighed for at tilmelde dig Apple Pay, Google Pay, MobilePay og BeskedService - og bruge SMS 1203 med det samme.

 
notification
MOBILBANK

Få automatiske beskeder

Du kan via push-beskeder eller e-mail holde dig ajour med, hvad der sker på din konto.

Det er gratis både at tilmelde sig, og at få tilsendt beskeder. Du kan tilmelde dig notifikationer i Mobilbank appen. Klik på "Indstillinger" i menuen og derefter på "Notifikationer". Det er endnu ikke muligt i browserversionen af Mobilbank.

Notifikationsmuligheder:

ServiceBeskrivelse
Besked fra bankenFå en besked, når banken har sendt en besked til dig..
Dokument fra bankenFå en besked, når der er kommet kontoudskrifter, fondsnotaer og opgørelser fra banken
OvertrækFå en besked, hvis din konto går i overtræk.
IndbetalingFå en besked, hvis der er indbetalt penge på din konto.
Hvis saldo kommer underFå en besked, hvis saldoen på en konto kommer under et givent beløb.
Hvis saldo kommer overFå en besked, hvis saldoen på en konto kommer over et givent beløb.
Gennemført eller slettet handelFå en besked, når der er gennemført eller slettet en værdipapirhandel.

 

mobile
MOBILBANK

MobilePay

En nem måde at betale på. Slip for kontanter og kort.

Du bruger blot MobilePay-app'en på en smartphone. Du sender til et mobilnummer – og pengene er på vej til modtageren med det samme.

For at bruge MobilePay tastes blot modtagerens mobilnummer, eller personen vælges direkte fra kontaktlisten på mobilen. Derefter tastes beløbet, og overførslen bekræftes. Til slut får man en kvittering, og med en sms kan man orientere modtageren om, at pengene er på vej.

Betalt kontaktløst med mobilen i butikker

Du kan nu betale kontaktløst med MobilePay i mange butikker blot ved at holde telefonen hen til MobilePay-skiltet. Man slipper altså for at skulle indtaste butikkens mobilnummer.

Tilmeld dig nemt og hurtigt

Du kan nemt tilmelde dig MobilePay. Hent app'en og følg vejledningen:

Aktie2 White
MOBILBANK

Apple Pay

Nu kan du endelig betale nemt og sikkert med Apple Pay.

Med Apple Pay får du en ny nem og sikker måde at betale med - som et alternativ til andre digitale betalingsløsninger. Du vil kunne lave betalinger via din iPhone, iPad, Apple Watch eller Mac.

Du kan nemt tilmelde dine betalingskort til Apple Pay via Mobilbank (under menupunktet "Kort") eller direkte i app'en Wallet på din iPhone.

file-text
MOBILBANK

Få saldoen med en sms

Med SMS 1203 kan du sende en sms til banken og straks få oplyst saldoen på dine konti. Servicen koster kun almindelig sms-takst.

Når du har sendt sms'en til 1203, får du straks en sms tilbage med f.eks.:
"Saldo på Lønkonto er 99,99 DKK kl. 11:13. Venlig hilsen banken"

Sådan gør du:

Send sms til 1203 med teksten: OPLYS SALDO kontonavn
f.eks.: OPLYS SALDO LØNKONTO, OPLYS SALDO L eller blot: OPLYS SALDO

Kontonavn:

I NetBank og på dine kontoudskrifter kan du se navnene på dine konti. Du kan navngive dine konti i Mobilbank. Hvis du ikke angiver et kontonavn i sms'en til 1203, får du oplyst saldoen på din NEM-konto.

Dit mobilnummer skal være registreret:

Banken skal have registreret dit mobilnummer. Det kan du selv gøre via Mobilbank under punktet "Din profil". Du kan også kontakte din rådgiver i banken.

FAQ - Spørgsmål & svar:

  • Vi er et par, som har registreret samme mobilnummer. Duer det?
    Ja, det er ok. Angiver I ikke kontonavn, vises begges NemKonto-saldo.
  • Jeg har flere konti, der hedder det samme. Hvilken saldo får jeg, når jeg forespørger?
    Du vil få saldoen på den første konto, som systemet finder. Vi anbefaler, at du omdøber din konto i Mobilbank.
  • Kan jeg forespørge på saldo på vores fælles konti?
    Ja, men det kræver, at banken registrerer et mobilnummer på jeres fælles kundenummer.
  • Hvad koster det at bruge SMS 1203?
    Det koster kun almindelig sms-takst at sende sms'en, og det er gratis at modtage svaret.
  • Skal jeg tilmeldes SMS 1203?
    Nej, men banken skal kende dit mobilnummer.