Forretningsudvikler

Til vores hovedkontor i Ringkøbing søger vi dig, som brænder for procesoptimering, er nytænkende og detaljeorienteret.
Jobbet:
Vi søger en ny kollega til at arbejde med projekter og implementering heraf. Du får 18 dedikerede kollegaer, hvoraf 7 arbejder med projekter, udviklingsopgaver og dertilhørende implementering, og de resterende 11 i teamet arbejder med support.
Teamets primære forretningsområder er bolig, kredit, pension, indlån, kunder og størstedelen af bankens administrative set-up omkring renter, gebyrer, produkter mm.
Din primære opgave vil være at gøre hverdagen for bankens rådgivere lettere. I den forbindelse procesoptimere, så de administrative rutiner digitaliseres, eller hvor det er muligt, flyttes fra rådgiverne og videre til andre funktioner i banken.
Opgaver:
- Analyse og gennemgang af bankens opgaver og processer
- Udarbejde nye processer og opgaver i tæt samarbejde med vores fagspecialister
- Tæt kontakt til rådgiverne, og på den måde forstå behovet for optimering
- Gennemførelse af projekter
Vi ønsker, at du er:
- God til at gennemskue processer
- God til at se forbedringsmuligheder
- Udadvendt og du har en naturlig kontakt til dine kollegaer
- Bankuddannet og har siddet som rådgiver i minimum 4 år
- Har en god forståelse for detaljens vigtighed i processer
Det vil være en fordel, hvis du foruden ovennævnte har kendskab til Bankdata og dets opbygning samt processer.
Den geografiske placering af jobbet vil blive i Ringkøbing, hvor 10 af dine nye kollegaer også vil sidde. De øvrige kollegaer vil være placeret i Nørresundby og Frederikshavn.
Vi tilbyder:
- Et fantastisk team, hvor du vil være omringet af dedikerede kollegaer med god energi
- Et job, som giver dig muligheden for både faglig og personlig udvikling
- Et spændende job, hvor dine ideer bliver hørt og dermed giver dig muligheden for, at påvirke fremtidens arbejdsgange
- Attraktive ansættelsesvilkår
Du vil desuden opleve, at vi har et godt socialt miljø. Medarbejdertrivslen er i top - og vi hjælper hinanden til fælles bedste for både kunderne og vores egen udvikling.
Bankens organisation er flad, og beslutningsvejene er korte. Det skyldes stor tillid til medarbejderne. Du garanteres således en spændende arbejdsplads, hvor du også selv kan få lov til at designe din hverdag. Banken er endvidere blevet kåret som "Årets Bank" for 8. år i træk.
Bankens organisation er flad, og beslutningsvejene er korte. Det skyldes stor tillid til medarbejderne. Du garanteres således en spændende arbejdsplads, hvor du også selv kan få lov til at designe din hverdag. Banken er endvidere blevet kåret som "Årets Bank" for 8. år i træk.
Vi er kort fortalt kompetent, handlekraftig og ordentlig.
Yderligere information
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Hanne Brøchner, telefon 2265 6700, IT- og forretningsdirektør Ivan Rafn, telefon 6161 4505 eller underdirektør Mogens Olesen, telefon 5123 3866.
Du kan læse mere om banken på www.landbobanken.dk. Du kan også se film om banken som arbejdsplads samt tage vores gratis ansøgertræning.
Upload dit motiverede cv snarest muligt, da vi løbende holder samtaler.
Vi glæder os til at høre fra dig!